Voit hakea avustusta Helsingin Kauppiaitten Yhdistykseltä apurahajärjestelmämme kautta.
Hae Helsingin Kauppiaitten Yhdistyksen avustusta
Hakuprosessi on muuttunut. Vuoden 2024 alusta hakemukset lähetetään sähköisen apurahajärjestelmän kautta. Järjestelmä vaatii kirjautumisen.
Yhdistyksen hallitus päättää avustuksista kokouksissaan, joita järjestetään vuosittain vähintään kaksi. Ensimmäinen kokous järjestetään helmi-maaliskuussa, toinen loka-marraskuun aikana.
Apurahahaku on jatkuva. Hakemuksen yhdistykselle voi jättää milloin hyvänsä.
Määräajat kokouskäsittelyille
Hakemusten taustat tarkistetaan.
Yhdistyksen asiamies ilmoittaa avustuksen mahdollisesta myöntämisestä hankkeen yhteyshenkilölle apurahajärjestelmän kautta kokouskäsittelyn jälkeen.
Lue lisää avustuskriteereistämme täältä.
Tutustu avustuskohteisiimme täällä.
Avustushakemuksiin ja hankeraportteihin liittyvä tietosuojaselosteemme löytyy täältä. Huomioithan, että hankkeen perustiedot julkaistaan yhdistyksen viestintäkanavissa, mikäli hankkeelle myönnetään rahoitus.
Muistathan raportoida
Mikäli organisaatiollesi on myönnetty Helsingin Kauppiaitten Yhdistyksen avustusta vuodelle 2022, 2023 tai 2024, tulee näiden avustusvarojen käytöstä toimittaa raportti ennen uuden hakemuksen lähettämistä. Uutta hakemusta ei oteta käsittelyyn, mikäli raporttia aiemmin myönnetystä avustuksesta ei ole palautettu.
Raportti annetaan apurahajärjestelmässä olevaa raportointipohjaa käyttäen. Raportissa esitetään hankkeen rahoitus, avustusvarojen käyttö, hankkeelle asetettujen tavoitteiden toteutuminen sekä arvioidaan hankkeen vaikuttavuutta. Raporttiin voidaan lisätä liitteitä. Liitteiden avulla voidaan esimerkiksi vastata rahoituksen myöntöpäätöksen ehtona olleisiin erityisiin hankekohtaisiin kysymyksiin.
Kirjaudu järjestelmään tästä.